Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Therese Hansson - 15 februari 2011 20:39

tack elin&mormor för den goda presenten.

( cam bild, så den är ganska dålig kvalite,, de mesta som finns i syns inte )


och vet ni vad min önskan är just nu?

- jo, att jag har pengar i fickan,tur att man får pengar på fredag,de ska bli skönt.


JAG SITTER PÅ FACEBOOK,och har jätte tråkigt.

väntar på att jag & pappa ska åka , men så är de att ha en seg gubbe till far !   





Av Therese Hansson - 15 februari 2011 19:30

det blev ingen mora idag för att pappa skulle tillbaka till sjukan.

inom kort blir de operation för hans del, får hålla tummarna,



jag åkte till elin och fick min present, och satt där i  några timmar och kolla på massa mattävlingar ..damn va hungrig jag blev så vi åkte ner och köpte pizza .


i present fick jag en korg med massa godis och smått &gott.

tack så mycket , blev jätte nöjd.

så ska upp och fixa till min säng, som braka ihop imorse när jag låg och sov sen åka till patrick och lämna en mobil, sen vidare hem och smaska i mig godis.

måste faktiskt sluta äta sånt skit hela tiden, men men det är inte lätt ;)

Av Therese Hansson - 15 februari 2011 14:20

idag har skolan egentligen friluftsdag, men kände att jag inte orka med det och jag är glad att jag inte följde med. för dagen började med huvudvärk igen och en liten förkylning i näsan, så jag & pappa ska dra till mora en sväng , ska se om jag får träffa robin en sväng, men tror inte de eftersom inte grisen svarar!


har fixat mig , och just nu sitter jag och lyssnar på nå skitmusik.

inte okej asså!.

aja, tjaaråå!   




bjuder på en gullig bild på jenny & mig



Presentation


Robin John Backäng'

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

.


Ovido - Quiz & Flashcards